Adidas Şikayet

Satın aldığınız adidas ürünleri ile ilgili sorun, görüş ve şikayetlerinizi bu yazı altında bulunan yorum bölümüne yazınız. Her ne kadar elimizden bir şey gelmesede, hep beraber ürünü aldığınız kişiye beddua ederiz…

Etiketler: , , , , , , , ,

18 Yanıt to “Adidas Şikayet”

  1. Anonymous Says:

    Adidas Astoria'dan aldığım eşofman altının cep çıtçıtı ilk giymede elimde kaldı.Beşiktaş Adidas hiç ilgilenmedi . Metrocity adidas ilgilenip ürünü incelenmek üzere aldı. 10 gün sonra Uzmanlar üretim hatası bulunamadığı için ürünü iade edeceklerini söylediler..Uzmanların değerlendirme kriterlerini neyse… bilemiyoruz..Bu son adidas ürün satın almam olacak..

  2. Anonymous Says:

    04/0402009 tarihinde Üsküdar'da Akar mağazasından oğluma ve kendime Adidas ayakkabı aldım. Üç ay sonra oğlumun ayakkabısı yandan yırtıldı. Başvurumuzda "uzmanlar"ca incelendiği ve "özensiz kullanım" sonucu yırtıldığı belirtildi. Ürüne baktığımda gerçekten de çok kolayca yırtılabilelcek bir yapıda olduğunu gördüm. Sonuç alamadım. Parasını hala ödüyorum. Bundan sonra hiçbir aile bireyimin hiçbir adidas ürünü kullanmayacağını garanti ederim. Adidas'ın garantisi fos çıktı, ama benim garantim sağlam.

  3. pilot81 Says:

    Adidastan bir bot aldım ayağıma vurma yaptı incelemeye gönderildi ret cevabı geldi . 189Tl verdim ayakkabıya bir aydır incelemede ret cevabı geldi varmı böyle bir şey bir sitesi bile olmayan türkiyede ayakkabıyı nasıl inceliyorlar merak ettim doğrusu

  4. Anonymous Says:

    Antalya özdilekten porsche design ayakkabı aldım fakan ayakkabıyı evde giyince üstünden cok fazla sıkmaya başladı alalı bir hafta oldu ve hiç dısarda giymedim. Değiştirmek istiorum baska bir ayakkabıyla bu mümkünmü acaba?

  5. Anonymous Says:

    selam herkese ben 37 yasındayım . bu zamana kadar adidastan 6 cıft spor ayakkabı aldım hepsındede yururken bır gırç sesi oluştu. düşünsenıze yolda yururken ayakkabınızdan bır gırç sesi cıkıyor bu adıdas ayakkabıların ortak özellıgı sanırsam. adamlar korna yerıne gırç sesi koymuşlar kaza olmasındıye sanırsan. şaka bır yana bır daha asla adıdas almam . nike en iyisi.

  6. Anonymous Says:

    Yüksek fiyatlarda satılan adidas ayakkabıları yüksek fiyattan satılmasına rağmen, kalite olarak çok düşük, buna paralel bayilerinde ayakkabıda çıkan sorunlarına karşılık mağazalarda çalışan personel tanıdığınız olmadığında, ayakkabı kullanıcı hatası rapıru verilmekte. Herhangi bir şubede tanıdığınız olması durumunda ayakkabı maksimum bir hafta süre içerisinde değiştirilmektedir. Bu görüşe sahip olma nedenim:30 Eylül tarihinde kız arkadşıma aldığım Stan Smith model ayakkabı, bir ay sonrasında sararmaya üçüncü ayda da üst deri üzerinde kabarmalar mevcut olmuştur. Bahariye mağazasına teslim edilen ayakkabı 1 ay sonrasına geri dönüş yapılan, nadiren giyilen ve kullanılma talimatına uygun olarak giyilen ayakkabını bu kadar kısa süre de bu hale gelmesini ve 'fabrikaya gönderiyoruz' diye bir ay süre mağazada bekletilen ayakkabı aynı şkelde kullanıcı hatası yazılıp verilmesine mağazaya ve Türkiye'deki distribitörüne yakıştıramıyorum.Henüz taksitleri bitmemiş bir ayakkabının 3 ay gibi kısa bir sürede bu hale gelmesi buna paralel bayilerin göstermiş olduğu tavır rahatsız edici olup, benim ve çevrem tarafından kınanmaktadır.

  7. Anonymous Says:

    ben gerçekten adidas aykkabılarını kullanan va arkadaşlarıma da şiddetle öneren bi insanııDIM ama ayakkabımın kenarları patladı ve sçok kısa bi zamnda icelemeye alındıgında geri gelen cevap aykkabı kullanım şeklinden oldugu solendi çok igrenç bi durum sanki aykkabıyla yatıyorum kalkıyorumda aykkbı bozulcak kınıyorum şiddetle sadece tamir bile edbilirlerdi ama tenezül bile etmdiler yaptırdım aykkabımı aykkabıcı daha saglam yaptı

  8. Anonymous Says:

    bende şimdiye kadar nike we pumadan aldıgım ayakkabılarda sorun olunca birebir değişiliyor veya para iadesi yapılıyordu ben adiasıda böyle saygın bir marka zannederek aldıgım porshe desing marka ayakkabılarım 3 ay sonunda öüst bölümden dikiş attı we başvurum kullanıcı hatası diye kabul görmedi inat ettim tüketici hakları hakem heyetine gittim ve paramı çatır çatır geri aldım sizede tavsiyem böyle yapmanız.AYRICA NIKE VE PUMA MARKALARINI ADİ DAS İLE AYNI DEĞERDE ZANNETTİĞİM İÇİN HER İKĞİ MARKADANDA ÖZÜR DİLİYORUM

  9. Anonymous Says:

    ADİDAS SADECE TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ KARARI İLE ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPIYOR BÖLE ÇİRKEF BİR FİRMA BEN BÖLE SONUŞ ALDIM VE ARTIK BEDAVA OLSA ALMAM ADİDAS

  10. adsız Says:

    adidastan 2 tane tişört almıştım ilk giymemde ip çıkarttı her ikisinide özellikle hiç yıkamadan ne kadar ciddi olduğunu anlasınlar diye gönderdim.ama malisef kim inceliyor nasıl inceleniyor (inceleniyorsa tabi) bilmiyorum ama red cevabı gelmiş.gerçekten arkadaşlar bundan sonra kesinlkle adidas ürünler kullanmayalım.hem pahalı ürünler alıyoruz hemde sattıkları ürünlerin arkasında durmuyorlar…Alacak olanlarda dikkatlice düşünsün ürününün arkasında olan firmalardan alış veriş yapsınlar.Daha önce Lescondan eşofman almıştım benzeri bir sorun oldu anında değiştirdiler…Böyle bir güzellik varken niçin daha adidas alıp başımızı ağrıtıyoruz ki…

  11. Anonymous Says:

    ben babama zorla adidasın süperster modellerinden aldırdım babama zorla aldırmamın nedeni memur olması ve yeni model aldığımız için 163 ytl ödedik üstündki yapıstırmalar daha 1 ay olmadan kalkmaya ve ayakkabı baglarının geçirildiği demir mi diyim artık o daireler soyulmaya başlandı alırken garantili bok gibi çıkınca tamir özensiz kullanım mahkemeye vercez haklarımız var ….

  12. Anonymous Says:

    bende çocuğuma adidas marka ayakkabı aldım 6 ay dolmadan ayakkabının kenarı 10 cm kadar yırtıldı magazaya götürdük ayakkabı dünyasına 15-20 gün sonra kıullanıcı hatası dediler.adidası aradık umurunda değil LANET OLSUN DEDİM BUNLARA BİR DAHA ADİDAS ASLA tüketici mah gidiyorum

  13. Anonymous Says:

    malesef bende 1 ay kadar önce yalı spor bornova şubesinden 99 ytl yeni sezon bir ayakkabı aldım.ayakkabıyı ilk denememde malesef yarı yolda aglayarak ayaklarımın acısından eve dönüp çıkartmak zorunda kaldım.şubeye götürdüm kalıba koyacaklarını soyledıler ger alamzalarmış fabrika hatası olmadığı sürece.peki dedim 10 gun kadar ayakkabıyı aldım tekrar gıydım aynı soun devam edıyor bır 10 gun kadar daha kalıba gıttı geldı.ve geldıgınde ayakkabı ayakkabılıktan çıkmış 2 numara buyumüş.hiç giyilemeyecek duruma gelmişti.ayakkabıyı bir kez giyemedim.peki buna ne dersiniz bugun aynı aykkabıyı bir magazada ykm 49 ytl satışını gördüm ve şok geçirdim bu ayakkabı yeni sezon ve 99 ytl ye alındı.ben ayakkabıyı giyemedigime mi yanayım 50 ytl fazla verdiğim paramamı.tüketici haklarına kadar gidicem.enayi yerine koyamıycaklar insanları.

  14. adsız Says:

    evtet malesef bende bir adidas mağduru oldum dün kendime adidastan bir aşofman altı aldım avcılar mağzasından akşam ev geldiğimde sağ cebinin altında bir sökük olduğunu gördüm sabah ilk işm geri götürmek oldu ama malesef yeni değişim yapamayacaklarını söğlediler burdada gördüğüm kadarıyla benim gibi birsürü mağdur insan var am yarın tekrar gidip aşofmanı mağza sahibine vericem ve bu ürünü adidasın yetkililerine vermelerini istiycem kendisi giysin verdiğim parada başımın gözümün sadakası olsun birdahada adidasmı nalet olsun tövbe yazıklar olsun

  15. mevlana Says:

    Celalettin Tamer istanbul Maltepe..Maltepe Carrefour FLO'dan Adidas reyonundan..bu sene Ocak ayında 245352 nolu fatura ile aldığım 027459 article numaralı ORACLE III LOGO M ürünü spor ayakkabımın (Ağustos-Eylül arası farkedilen) tabanında aşınmadan dolayı delinme..meydana gelmiş olup.. dolayısıyla sağlıklı kullanamadığım için zorunlu gittiğim İst. dışı seyahatten dönüşümde FLO mağazasına giderek faturası ile birlikte problemi tarif ederek en kısa sürede tamiri için gereği yapılmak üzere ayakkabıyı teslim ettim.. Ben özür ve değişim cevabı beklerken bana FLO yetkilileri Adidas'tan gelen yazılı bir cevabı göstererek problemin üretim hatası olmadığını.. " üretilmiş olduğu spor dalı dışında kullanılmış" olduğunu ifade edilerek düzeltme talebimizi karşılayamayacaklarını ifade etmişler..ŞOK oldum.. FLO yetkililerine kızdım bağırdım.. Kendilerinden ve Adidas gibi güvenilir bir markadan alış veriş yaptığımı.. Ve bana vermek istedikleri arızalı ayakkabıyı almayacağımı.. bunun için acilen ilgililerin bu hatalı işlemi düzeltmelerini aksi halde.. benim gerekli ilgili mercilere konuyu çok rahatça ileteceğimi ve biraz üzücü de olsa bu sorunu mutlaka çözeceğimi ilettim.. Şimdi 2 cevabı sabırsızlıkla bekliyorum.. ben eski bir banka yöneticisi olarak..şimdiye kadar böyle bir baştansavma ve komik bir cevap almamıştım.. sanıyorum bir yanlışlık oldu ve düzeltecekler.. Kalite önemli bir şeydir.. Her şikayette bir armağan..Herkese kolay gelsin..Sayg.Celalettin Tamer0506 542 0380

  16. aaa Says:

    ankara a city ykm outlet mağazasından aldığım adidas marka halısaha ayakkabısı ilk giymemde her iki ayağıma da vurdu, yara etti.bir spor ayakkabıda ilk defa karşılaştığım bu durumu almış olduğum mağazaya bildirdim incelemeye gönderdiler ve 1,5 ay sonra herhangi bir hata olmadığına dair bi yazı geldi adidasa hiç yakışmıyor bundan sonra adidas ürün mü almak yakınından bile geçmiycem 1 kez giydiğim ayakkabı evde yatıyor yazık ya…

  17. Anonymous Says:

    Yazıma cevap veren Sayın Adidas yetkilisi.. Ayakkabının amaç dışı kullanılması nasıl tesbit edilmiş.. birde bel fıtığı olduğum için yürümekte bile zorlanan birisi nasıl amaç dışı bu ayakkabıyı kullanmış olabilir.. bir açıklayında millet bilsin.. ama bu işi mahkemeye taşıyacağımı herkesin bilmesini isterim.. çünkü ben haklıyım.. sizlerin hatayı kabul etmeme gerekçeniz gerçeklerden uzak ve inandırıcı değil.. lütfen beni aydınlatında rahat edeyim.. Ayrıca halen ayağında 2 senedir giymekte olduğum başka bir markanın spor ayakkabısı mevcut.. tabanı onunda biraz eridi ama sizinki gibi delinmedi.. halende giyiyorum.. sayg. Celalettin

  18. muammer Says:

    Ayakkabıyı alalı daha 2.5 ay oldu ve yanlardan açılma yaptı ayakkabıyı gönderdiğimde fabrika hatası olmadığı karar verilmiş ben bu hakkımı arıcam 2 sene o zaman bize garanti vermicekler veriyolarsa arkasında dursunlar kullanma sorunu bende sanıyodum ve sınıfımda 1 kaç arkadaşda aynı ayakkabıdan var ve benim gibi yanlaradan açılma var ve ben bu konuyu tüketici haklarına kadar sunacağım…

Yorum bırakın